כרזת חמאס ענקית עם צילומי דיסקיות אורון שאול והדר גולדין נתלתה בהר הבית

דוד קורצוייל 2 Comment on כרזת חמאס ענקית עם צילומי דיסקיות אורון שאול והדר גולדין נתלתה בהר הבית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רעולי פנים, מופעי ליצנים ושחקנים ברחבת קודש הקדשים, נפנופים ברובים ואקדחים של ילדים, שלטי חמאס והפגנות תמיכה באחים המוסלמים היו חלק מהמחזות החמורים שהופיעו בהר הבית בזה אחר זה, ומהווי ההסתה הקשה לאלפי מוסלמים שעלו להר הבית ביום חגם.

פעילי חמאס תלו בראש ההר שלט רחב עם דיוקנו של דובר החמאס אבו עוביידה, ולצידו תמונת איש חמאס המנפנף בדיסקיות הצבאיות של אורון שאול והדר גולדין זכרונם לברכה.

למרות הבטחות חוזרות ונשנות של גורמים בממשלה ובמשטרה לגדוע את מופעי הטרור בהר הבית, מאשימים פעילי המקדש כי יש כנראה מי שהחליט להפקיר את ההר לשלטון הטרור. לדבריהם, בנוסף לחילול הר בית מקדשנו, מדובר כאן בנזק של דורות של מוסלמים שעולים להר ומתחנכים שם לשנאה ולפגיעה ביהודים. תוצאות ההסתה הקשה בהר הבית מורגשות בכל מקום ומובילות לרצח יהודים, דקירות וסכינים, ויידויי אבנים יומיומית על הרכבת הקלה ועל אוטובוסים בכל רחבי הארץ.

גם היום, הר הבית היה חסום בפני יהודים בגלל החלטת השלטונות למנוע מיהודים את הכניסה למקום במשך שבועיים. לטענת השוטרים במקום, ההחלטה למנוע מיהודים את הכניסה התקבלה נוכח העובדה שהמוסלמים במקום זועמים נוכח מראה יהודים בהר הבית בימי חגם.

בעוד למוסלמים הוענקו הקלות לכניסה להר הבית מיו"ש ועזה, ביחס ליהודים נכנעו השלטונות לאיומי הטרור, ומאז צום שבעה עשר בתמוז סגרו את שער כניסת היהודים להר הבית. גם מהשערים הפתוחים, מונעים השוטרים כניסת יהודים.

במטה ארגוני המקדש קוראים לראש הממשלה ולשר לבטחון פנים, להפסיק את הסגרת ההר לטרור, ולאפשר ליהודים את חופש התנועה והדת במקום המקדש.

נזכיר כי לפי דעת רוב פוסקי דורינו, העלייה להר הבית בזמן הזה אסורה.
כרזת החמאס2

כרזת חמאס בראש ההר - עברית

תומכי מורסי בהר הבית (9



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ב"ה שלא נותנים ליהודים להיכנס כי מונעים מהם לעבור באיסור כרת החמור
    ועל זה שמחללים שם את המקום על זה אין מה לעשות מלבד להתפלל כי הרי כך כתוב מפורש הר ציון ששמם שיעולים הילכו בו